Hinnerup Garden

Velkommen til Hinnerup Gardens side på klubmodul. Her skal alle medlemmer (også støttemedlemmer) oprette en profil.
Nedenfor finder du en vejledning til, hvordan du gør.
Leder du efter Hinnerup Gardens hjemmeside, finder du den her: www.hinnerupgarden.dk

Vejledning for tilmelding

1.  I øverste højre hjørne skal du klikke på "Opret profil".
  2. Udfyld alle felterne med relevante oplysninger. Det er vigtigt, at I skriver MEDLEMMETS NAVN og altså ikke forældres navn.
    • For medlemmer under 18 år må I gerne udfylde deres egen mailadresse, hvis de har en sådan, og så skal forældrenes påføres som ”Ekstra email” og evt. ”Ekstra email 2”.
    • Forældre til medlemmer over 18 år må også gerne indtaste en ekstra mailadresse, hvis de ønsker at modtage de mails vi sender ud.
    • Under ”Mobil” påføres medlemmets eget nummer.
    • For alle børn og unge medlemmer vil det være rart også at have mors og fars mobilnumre, så dem bedes I indtaste under ”Ekstra mobil”.
    • For de voksne medlemmers vedkommende, vil det være rart at have en pårørendes nummer (evt. ægtefælle, kæreste eller forælder). Der kan jo ske noget uventet når vi er af sted, og så er det rart at vide, hvem vi skal kontakte.
  3. Tryk på knappen ”Opret profil”.
  4. Klik på det hold du ønsker at tilmelde dig (f.eks Grundskole eller Støttemedlem) og klik ”Tilmeld”.
  5. På næste side skal du sætte kryds for at acceptere betingelserne og trykke ”Betal her”.
  6. Udfyld dankortoplysninger (andre betalings- og kreditkort kan ikke anvendes).
 Du er nu oprettet som bruger på Klubmodul og tilmeldt et hold.

Du kan til enhver tid rette i dine profiloplysninger, hvis du skifter adresse, telefonnummer eller mailadresse.
Husk også at ændre betalingskortoplysninger, hvis du får nyt dankort.